« Delikanlı bir çocuktu / Saçları kıvırcıktı / Gözleri ışıl ışıl gülerdi / Bıçkındı çalışkandı / Aşıktı sırılsıklam // Ölesiye sevdalı / Kurtuluşa tutkundu / Sözünden asla caymazdı / Sonsuzluğa gittiğinde / Paris’te sürgündü » İbrahim Yalçın

Bir varmış, bir yokmuş!..


Miro Masalı’nı 14 Mart 2016’da, internet ortamından sildim. 4 Ay sonra 15 Temmuz kalkışması yapıldı. Ben de payımı aldım ve durumdan vazife çıkardım. 200 bölüm daha yazdım. Yazdıklarımı kitap haline getirmek için gözden geçirdim. Çok sayıda ekleme çıkarma değiştirme düzetme yaptım. Her biri 400 sayfadan oluşan 4 kitap ortaya çıktı. Kitap olarak basılması için birkaç yol var. Ama o yolları deneme ihtiyacım yok. Bu nedenle, Miro Masalı  İbrahim Yalçın   http://ibrahimyalcin-paris.blogspot.com   bloguna konuldu. 

04 Nisan 2018



Miro Masalı, 1700 bölüm, tekmili birden!..







Ağa’ya beleş!..